- نقش بخش بندی بازار در crm
- مقاله طراحی سایت ( وب سایت چیست ؟ )
- چگونه رمز عبور را به خاطر بسپاريم؟
- تبدیل گوشی شما به یک آزمایشگاه تحقیقاتی
- چگونه گوشی اسمارت خود را به یک وب کم، تبدیل کنید
- سیستم ارائه ارزش
- کوکی ها و اهداف استفاده
- نحوه درج عنوان تبلیغاتی مناسب برای آگهی املاک
- عوامل خیلی موثر در سئو وبسایت که ضرورت دارد
- آموزش جستجوي اينترنتي براي تصاوير
چرا افزایش نگهداری مشتری بر سودآوری تاثیر میگذارد؟
1- جذب مشتریان جدید دارای هزینه هایی است که این مورد میتواند تاثیر گذار باشد و این میتواند باعث شود که چند سال طول بکشد تا مشتری جدید تبدیل به یک مشتری سود آور شود
2- هر چه ارتباط مشتری و فروشنده بهتر و بیشتر باشد ،مشتری راضی و آسوده خاطر تر است و احتمالا سهم بیشتری نسبت به قبل از جیب خود هزینه میکند
3- با بیشتر شدن رابطه مشتری و فروشنده همکاری و درک بیشتری اتفاق می افتد که این مورد خود دارای مزیت است مزایایی مانند اینکه هزینه های اجرایی کم می شود
4- مشتریان راضی مشتری های دیگری را به فروشنده ارجاع میدهند که این کار سود زیادی برای فروشنده دارد چون هزینه ی جذب مشتری جدید کاهش میابد و در همه صنایع حمایت مشتری از فروشنده نقش مهمی در جذب مشتری جدید دارد
5- مشتریان وفادار کمتر نسبت به قیمت حساسیت نشان میدهند و این کار باعث می شود که از قیمت کمتر دچار آسیب شوند و ارتباط با فروشنده ارزشمند تر است و هزینه های تعویض بالاست
چرا افزایش نگهداری مشتری بر سودآوری تاثیر میگذارد؟
1- جذب مشتریان جدید دارای هزینه هایی است که این مورد میتواند تاثیر گذار باشد و این میتواند باعث شود که چند سال طول بکشد تا مشتری جدید تبدیل به یک مشتری سود آور شود
2- هر چه ارتباط مشتری و فروشنده بهتر و بیشتر باشد ،مشتری راضی و آسوده خاطر تر است و احتمالا سهم بیشتری نسبت به قبل از جیب خود هزینه میکند
3- با بیشتر شدن رابطه مشتری و فروشنده همکاری و درک بیشتری اتفاق می افتد که این مورد خود دارای مزیت است مزایایی مانند اینکه هزینه های اجرایی کم می شود
4- مشتریان راضی مشتری های دیگری را به فروشنده ارجاع میدهند که این کار سود زیادی برای فروشنده دارد چون هزینه ی جذب مشتری جدید کاهش میابد و در همه صنایع حمایت مشتری از فروشنده نقش مهمی در جذب مشتری جدید دارد
5- مشتریان وفادار کمتر نسبت به قیمت حساسیت نشان میدهند و این کار باعث می شود که از قیمت کمتر دچار آسیب شوند و ارتباط با فروشنده ارزشمند تر است و هزینه های تعویض بالاست
