- چرا مشتریان در سود اوری واقعی با هم متفاوتند ؟
- برنامه نویسی کاربردی چیست؟
- همه ی اطلاعات خود را از ذهن اینترنت پاک کنید
- CRM و تاثیر آن بر RIO
- فرآیند مدیریت اطلاعات
- آیا ساعت های هوشمند مزیت محسوب میگردد یا خطر!؟
- دستگاهی که هر مانیتوری را تبدیل به لمسی می کند
- سایت خبری ویژه ناشنوایان
- الکامپ بیستم کلید خورد
- پس از هک شدن حساب های شخصی چه باید کرد؟
معیارهای تبلیغات گوگل برای صنعت شما
چه برای اولین بار PPC (pay per click) را انجام میدهید و یا به تازگی قرارداد جدیدی را با یک مشتری به امضا رسانده باشید، دانستن اینکه آیا کار خوبی است یا نه می تواند دلهره آور باشد. مطمئناً، همه ما میخواهیم تبلیغات تکشاخ ایجاد کنیم که بالاترین CTR (Clickthrough rate) و بهترین نرخ تبدیل را داشته باشند ، اما آنچه معیار خوبی برای یک کسب و کار است لزوماً برای کسب و کار دیگر خوب نیست. بنابراین باید بدانید به دنبال شکست دادن چه اعدادی در کسب و کار خود هستید؟
معیارهای کسب و کار Google Ads را که مشتریان ما می بینند، بررسی کنید، از جمله:
میانگین نرخ کلیک (CTR) click-through rate
میانگین هزینه هر کلیک (CPC) cost per click
میانگین نرخ تبدیل (CVR) conversion rate
میانگین هزینه هر اقدام (CPA) cost per action
میانگینهایی را در بین این معیارهای تبلیغات برای بیست کسب و کار پیدا خواهید کرد: وکالت، خودرو، B2B، خدمات مصرفی، دوستیابی و افراد، تجارت الکترونیک، آموزش، خدمات استخدامی، امور مالی و بیمه، بهداشت و پزشکی، کالاهای خانگی، خدمات صنعتی، حقوقی ، املاک و مستغلات، فناوری، و مسافرت و هتلداری.
میانگین نرخ کلیک در تبلیغات گوگل بر اساس کسب و کار

آخرین داده ها را در صفحه معیارهای تبلیغات جستجوی ما که همیشه به روز می شود، بیابید
خدمات دوستیابی و شخصی واقعاً با PPC (pay per click) کلیک می کنند - با میانگین CTR جستجوی 6٪! بدون شک، زمانی که مشتریان بالقوه شما به دنبال عشق هستند، نوشتن یک نسخه تبلیغاتی احساسی قدرتمند میتواند آسان باشد. سایر صنایع با CTRهای جستجوی بالا عبارتند از: Advocacy، Autos و Travel
هنگامی که برای اولین بار این داده ها را در سال 2015 جمع آوری شدند، خدمات حقوقی ممکن بود برای جلب توجه در SERP (با میانگین نسبتاً پایین 1.35٪ CTR) تلاش کنند - تا حد زیادی به دلیل محدودیت های تبلیغاتی اعمال شده توسط Google و سازمان های دولتی. البته تبلیغ کنندگان حقوقی در چند سال گذشته آمار خود را بهبود بخشیده اند!
از سال 2018، صنایع با کمترین میانگین نرخ کلیک از جمله فناوری، B2B و خدمات مصرفی.
میانگین نرخ کلیک در تبلیغات گوگل در تمامی صنایع 3.17 درصد برای جستجو و 0.46 درصد.
هر دوی این میانگین ها بالاتر از چند سال پیش هستند: خبر خوب برای تبلیغ کنندگان و آژانس های تبلیغاتی!
میانگین نرخ کلیک (CTR)
| صنعت | میانگین CTR (جستجو) | میانگین CTR (GDN) |
|---|---|---|
| دفاع | 4.41٪ | 0.59٪ |
| خودکار | 4.00٪ | 0.60٪ |
| B2B | 2.41٪ | 0.46٪ |
| خدمات مصرفی | 2.41٪ | 0.51٪ |
| دوستیابی و شخصی | 6.05٪ | 0.72٪ |
| تجارت الکترونیک | 2.69٪ | 0.51٪ |
| تحصیلات | 3.78٪ | 0.53٪ |
| خدمات استخدامی | 2.42٪ | 0.59٪ |
| امور مالی و بیمه | 2.91٪ | 0.52٪ |
| بهداشت و پزشکی | 3.27٪ | 0.59٪ |
| کالاهای خانگی | 2.44٪ | 0.49٪ |
| خدمات صنعتی | 2.61٪ | 0.50٪ |
| مجاز | 2.93٪ | 0.59٪ |
| مشاور املاک | 3.71٪ | 1.08٪ |
| فن آوری | 2.09٪ | 0.39٪ |
| مسافرت و پذیرایی | 4.68٪ | 0.47٪ |
میانگین هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل بر اساس کسب و کار

هزینه های نمایش متنی
جای تعجب نیست که خدمات حقوقی دارای بالاترین CPC در بین تمام تبلیغات گوگل در شبکه جستجو هستند. هر دو کلمه "وکیل" و "وکیل" 10 کلمه کلیدی گران قیمت در گوگل و بینگ را تشکیل می دهند . میانگین CPC در صنعت حقوقی بیش از 6 دلار است. خدمات مصرفی با میانگین CPC 6.40 دلار خیلی هم عقب نیست.
گروههای مدافع و غیرانتفاعی خوشبختانه هزینه هر کلیک کمتر از 2 دلار دارند، احتمالاً در نتیجه حداکثر قیمت CPC 2 دلاری که تبلیغکنندگان Google Grant باید روی همه کلمات کلیدی خود تنظیم کنند .
اکثر صنایع دارای CPCهای بسیار ارزانی در شبکه نمایش گوگل هستند. تنها کسب و کار با هزینه هر کلیک بیش از 1 دلار، دوستیابی و شخصی است.
میانگین هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 2.69 دلار برای جستجو و 0.63 دلار برای نمایش است.
این خبر هم خوبه که بدونید: این هزینه های تبلیغات گوگل نسبت به ارقامی که چند سال پیش وجود داشت(زمانی که میانگین ها به ترتیب 2.32 دلار و 0.58 دلار بود) بسیار اندک افزایش یافته است.
میانگین هزینه هر کلیک (CPC)
| صنعت | میانگین CPC (جستجو) | میانگین CPC (GDN) |
|---|---|---|
| دفاع | 1.43 دلار | 0.62 دلار |
| خودکار | 2.46 دلار | 0.58 دلار |
| B2B | 3.33 دلار | 0.79 دلار |
| خدمات مصرفی | 6.40 دلار | 0.81 دلار |
| دوستیابی و شخصی | 2.78 دلار | 1.49 دلار |
| تجارت الکترونیک | 1.16 دلار | 0.45 دلار |
| تحصیلات | 2.40 دلار | 0.47 دلار |
| خدمات استخدامی | 2.04 دلار | 0.78 دلار |
| امور مالی و بیمه | 3.44 دلار | 0.86 دلار |
| بهداشت و پزشکی | 2.62 دلار | 0.63 دلار |
| کالاهای خانگی | 2.94 دلار | 0.60 دلار |
| خدمات صنعتی | 2.56 دلار | 0.54 دلار |
| مجاز | 6.75 دلار | 0.72 دلار |
| مشاور املاک | 2.37 دلار | 0.75 دلار |
| فن آوری | 3.80 دلار | 0.51 دلار |
| مسافرت و پذیرایی | 1.53 دلار | 0.44 دلار |
میانگین نرخ تبدیل در تبلیغات گوگل بر اساس کسب و کار

چند سال پیش، صنایع مالی و بیمه در بحث نرخ تبدیل پیشرو بودند.
با این حال، دادههای آپدیت شده نشان میدهد که کسب و کار دوستیابی و شخصی حالا بسیار جلوتر است، با نرخ تبدیل جستجو به طور متوسط بیش از 9٪! سایر موارد برجسته عبارتند از صنایع قانونی، خدمات مصرفی و خودرو.
در بسیاری از این موارد، بهترین تبلیغکنندگان تبدیلکننده از تغییر پیشنهاد یا جریان تبدیل خود برای افزایش نرخ تبدیل هراسی ندارند. یا ممکن است از تاکتیک های افزایش تبدیل مانند صفحات فرود ویدیو استفاده کنند.
مشتریان تجارت الکترونیک ممکن است گزینه های زیادی برای تغییر پیشنهادات خود نداشته باشند و در نتیجه از متوسط نرخ تبدیل ضعیف تر در جستجو و نمایش رنج ببرند. برای راهاندازی، آنها اغلب دارای موجودیهای غولپیکر هستند، که از تنظیم دقیق نسخه تبلیغاتی در تمام کلمات کلیدی تجارت الکترونیک جلوگیری میکند .
در حالی که از بین بردن موانع خرید همیشه یک ابزار CRO(Contract Research Organization) مهم برای کمک به مشتریان تجارت الکترونیک خواهد بود، تبلیغکنندگان Google Ads باید روی بهبود عملکرد کلمات کلیدی خود با هدف تجاری بالا تمرکز کنند تا بیشترین بازده را از کمپینهای جستجوی خود به دست آورند.
میانگین نرخ تبدیل در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 3.75٪ برای جستجو و 0.77٪ برای نمایش است.
از آخرین باری که نویسنده این داده ها را جمع آوری کرده بود ، نرخ تبدیل جستجو اندکی افزایش یافته است، اما نرخ تبدیل صفحه نمایش اندکی کاهش یافته است، شاید نشانه ای از این باشد که تبلیغ کنندگان صفحه نمایش باید توجه بیشتری به مکان ها و بهینه سازی مخاطبان داشته باشند.
میانگین نرخ تبدیل (CVR)
| صنعت | میانگین CVR (جستجو) | میانگین CVR (GDN) |
|---|---|---|
| دفاع | 1.96٪ | 1.00٪ |
| خودکار | 6.03٪ | 1.19٪ |
| B2B | 3.04٪ | 0.80٪ |
| خدمات مصرفی | 6.64٪ | 0.98٪ |
| دوستیابی و شخصی | 9.64٪ | 3.34٪ |
| تجارت الکترونیک | 2.81٪ | 0.59٪ |
| تحصیلات | 3.39٪ | 0.50٪ |
| خدمات استخدامی | 5.13٪ | 1.57٪ |
| امور مالی و بیمه | 5.10٪ | 1.19٪ |
| بهداشت و پزشکی | 3.36٪ | 0.82٪ |
| کالاهای خانگی | 2.70٪ | 0.43٪ |
| خدمات صنعتی | 3.37٪ | 0.94٪ |
| مجاز | 6.98٪ | 1.84٪ |
| مشاور املاک | 2.47٪ | 0.80٪ |
| فن آوری | 2.92٪ | 0.86٪ |
| مسافرت و پذیرایی | 3.55٪ | 0.51٪ |
میانگین هزینه هر اقدام در تبلیغات گوگل بر اساس صنعت

CPA در چند سال گذشته کمی تغییر کرده است. کمترین هزینه برای هر اقدام در صنایع در حال حاضر خودروها هستند که فقط 33 دلار در هر اقدام به فروش می رسند. از سوی دیگر، شرکتهای B2B، املاک و مستغلات و فناوری با میانگین هزینههای هر اقدام بیش از 100 دلار روبرو هستند.
ما عموماً انتظار داریم که هزینه های تبلیغات در طول زمان افزایش یابد، اما میانگین CPA در شبکه جستجو در واقع در حال حاضر کمتر از چند سال پیش است. با این حال، CPA های نمایش کمی بالا رفته اند.
میانگین CPA در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 48.96 دلار برای جستجو و 75.51 دلار برای نمایش است.
میانگین هزینه هر اقدام (CPA)
| صنعت | میانگین CPA (جستجو) | میانگین CPA (GDN) |
|---|---|---|
| دفاع | 96.55 دلار | 70.69 دلار |
| خودکار | 33.52 دلار | 23.68 دلار |
| B2B | 116.13 دلار | 130.36 دلار |
| خدمات مصرفی | 90.70 دلار | 60.48 دلار |
| دوستیابی و شخصی | 76.76 دلار | 60.23 دلار |
| تجارت الکترونیک | 45.27 دلار | 65.80 دلار |
| تحصیلات | 72.70 دلار | 143.36 دلار |
| خدمات استخدامی | 48.04 دلار | 59.47 دلار |
| امور مالی و بیمه | 81.93 دلار | 56.76 دلار |
| بهداشت و پزشکی | 78.09 دلار | 72.58 دلار |
| کالاهای خانگی | 87.13 دلار | 116.17 دلار |
| خدمات صنعتی | 79.28 دلار | 51.58 دلار |
| مجاز | 86.02 دلار | 39.52 دلار |
| مشاور املاک | 116.61 دلار | 74.79 دلار |
| فن آوری | 133.52 دلار | 103.60 دلار |
| مسافرت و پذیرایی | 44.73 دلار | 99.13 دلار |
همه ی اینها چه معنایی میدهد؟
اگر خود را در انتهای پایین این اعداد می بینید، به این معنی است که فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد! سعی کنید Grader Google Ads خود را با استفاده از اپها و وبسایتهای موجود (حتی رایگان) مشخص کنید کنید تا دقیقاً تشخیص دهید که کمپینهای شما در مقایسه با همتایان در صنعت شما کجا شکست میخورند. اگر در حال رسیدن به این معیارها هستید - متوقف نشوید و به میانگین هم بسنده کنید! با نوشتن بهترین نسخه تبلیغاتی و ایجاد تک شاخهای صفحه فرود که بهتر از هر کس دیگری تبدیل می شوند، همیشه سعی کنید یک تکشاخ باشید !
منبع: wordstream.com
برگردان شده توسط پشتیبانی در تاریخ: 05/12/1402
معیارهای تبلیغات گوگل برای صنعت شما
چه برای اولین بار PPC (pay per click) را انجام میدهید و یا به تازگی قرارداد جدیدی را با یک مشتری به امضا رسانده باشید، دانستن اینکه آیا کار خوبی است یا نه می تواند دلهره آور باشد. مطمئناً، همه ما میخواهیم تبلیغات تکشاخ ایجاد کنیم که بالاترین CTR (Clickthrough rate) و بهترین نرخ تبدیل را داشته باشند ، اما آنچه معیار خوبی برای یک کسب و کار است لزوماً برای کسب و کار دیگر خوب نیست. بنابراین باید بدانید به دنبال شکست دادن چه اعدادی در کسب و کار خود هستید؟
معیارهای کسب و کار Google Ads را که مشتریان ما می بینند، بررسی کنید، از جمله:
میانگین نرخ کلیک (CTR) click-through rate
میانگین هزینه هر کلیک (CPC) cost per click
میانگین نرخ تبدیل (CVR) conversion rate
میانگین هزینه هر اقدام (CPA) cost per action
میانگینهایی را در بین این معیارهای تبلیغات برای بیست کسب و کار پیدا خواهید کرد: وکالت، خودرو، B2B، خدمات مصرفی، دوستیابی و افراد، تجارت الکترونیک، آموزش، خدمات استخدامی، امور مالی و بیمه، بهداشت و پزشکی، کالاهای خانگی، خدمات صنعتی، حقوقی ، املاک و مستغلات، فناوری، و مسافرت و هتلداری.
میانگین نرخ کلیک در تبلیغات گوگل بر اساس کسب و کار

آخرین داده ها را در صفحه معیارهای تبلیغات جستجوی ما که همیشه به روز می شود، بیابید
خدمات دوستیابی و شخصی واقعاً با PPC (pay per click) کلیک می کنند - با میانگین CTR جستجوی 6٪! بدون شک، زمانی که مشتریان بالقوه شما به دنبال عشق هستند، نوشتن یک نسخه تبلیغاتی احساسی قدرتمند میتواند آسان باشد. سایر صنایع با CTRهای جستجوی بالا عبارتند از: Advocacy، Autos و Travel
هنگامی که برای اولین بار این داده ها را در سال 2015 جمع آوری شدند، خدمات حقوقی ممکن بود برای جلب توجه در SERP (با میانگین نسبتاً پایین 1.35٪ CTR) تلاش کنند - تا حد زیادی به دلیل محدودیت های تبلیغاتی اعمال شده توسط Google و سازمان های دولتی. البته تبلیغ کنندگان حقوقی در چند سال گذشته آمار خود را بهبود بخشیده اند!
از سال 2018، صنایع با کمترین میانگین نرخ کلیک از جمله فناوری، B2B و خدمات مصرفی.
میانگین نرخ کلیک در تبلیغات گوگل در تمامی صنایع 3.17 درصد برای جستجو و 0.46 درصد.
هر دوی این میانگین ها بالاتر از چند سال پیش هستند: خبر خوب برای تبلیغ کنندگان و آژانس های تبلیغاتی!
میانگین نرخ کلیک (CTR)
| صنعت | میانگین CTR (جستجو) | میانگین CTR (GDN) |
|---|---|---|
| دفاع | 4.41٪ | 0.59٪ |
| خودکار | 4.00٪ | 0.60٪ |
| B2B | 2.41٪ | 0.46٪ |
| خدمات مصرفی | 2.41٪ | 0.51٪ |
| دوستیابی و شخصی | 6.05٪ | 0.72٪ |
| تجارت الکترونیک | 2.69٪ | 0.51٪ |
| تحصیلات | 3.78٪ | 0.53٪ |
| خدمات استخدامی | 2.42٪ | 0.59٪ |
| امور مالی و بیمه | 2.91٪ | 0.52٪ |
| بهداشت و پزشکی | 3.27٪ | 0.59٪ |
| کالاهای خانگی | 2.44٪ | 0.49٪ |
| خدمات صنعتی | 2.61٪ | 0.50٪ |
| مجاز | 2.93٪ | 0.59٪ |
| مشاور املاک | 3.71٪ | 1.08٪ |
| فن آوری | 2.09٪ | 0.39٪ |
| مسافرت و پذیرایی | 4.68٪ | 0.47٪ |
میانگین هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل بر اساس کسب و کار

هزینه های نمایش متنی
جای تعجب نیست که خدمات حقوقی دارای بالاترین CPC در بین تمام تبلیغات گوگل در شبکه جستجو هستند. هر دو کلمه "وکیل" و "وکیل" 10 کلمه کلیدی گران قیمت در گوگل و بینگ را تشکیل می دهند . میانگین CPC در صنعت حقوقی بیش از 6 دلار است. خدمات مصرفی با میانگین CPC 6.40 دلار خیلی هم عقب نیست.
گروههای مدافع و غیرانتفاعی خوشبختانه هزینه هر کلیک کمتر از 2 دلار دارند، احتمالاً در نتیجه حداکثر قیمت CPC 2 دلاری که تبلیغکنندگان Google Grant باید روی همه کلمات کلیدی خود تنظیم کنند .
اکثر صنایع دارای CPCهای بسیار ارزانی در شبکه نمایش گوگل هستند. تنها کسب و کار با هزینه هر کلیک بیش از 1 دلار، دوستیابی و شخصی است.
میانگین هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 2.69 دلار برای جستجو و 0.63 دلار برای نمایش است.
این خبر هم خوبه که بدونید: این هزینه های تبلیغات گوگل نسبت به ارقامی که چند سال پیش وجود داشت(زمانی که میانگین ها به ترتیب 2.32 دلار و 0.58 دلار بود) بسیار اندک افزایش یافته است.
میانگین هزینه هر کلیک (CPC)
| صنعت | میانگین CPC (جستجو) | میانگین CPC (GDN) |
|---|---|---|
| دفاع | 1.43 دلار | 0.62 دلار |
| خودکار | 2.46 دلار | 0.58 دلار |
| B2B | 3.33 دلار | 0.79 دلار |
| خدمات مصرفی | 6.40 دلار | 0.81 دلار |
| دوستیابی و شخصی | 2.78 دلار | 1.49 دلار |
| تجارت الکترونیک | 1.16 دلار | 0.45 دلار |
| تحصیلات | 2.40 دلار | 0.47 دلار |
| خدمات استخدامی | 2.04 دلار | 0.78 دلار |
| امور مالی و بیمه | 3.44 دلار | 0.86 دلار |
| بهداشت و پزشکی | 2.62 دلار | 0.63 دلار |
| کالاهای خانگی | 2.94 دلار | 0.60 دلار |
| خدمات صنعتی | 2.56 دلار | 0.54 دلار |
| مجاز | 6.75 دلار | 0.72 دلار |
| مشاور املاک | 2.37 دلار | 0.75 دلار |
| فن آوری | 3.80 دلار | 0.51 دلار |
| مسافرت و پذیرایی | 1.53 دلار | 0.44 دلار |
میانگین نرخ تبدیل در تبلیغات گوگل بر اساس کسب و کار

چند سال پیش، صنایع مالی و بیمه در بحث نرخ تبدیل پیشرو بودند.
با این حال، دادههای آپدیت شده نشان میدهد که کسب و کار دوستیابی و شخصی حالا بسیار جلوتر است، با نرخ تبدیل جستجو به طور متوسط بیش از 9٪! سایر موارد برجسته عبارتند از صنایع قانونی، خدمات مصرفی و خودرو.
در بسیاری از این موارد، بهترین تبلیغکنندگان تبدیلکننده از تغییر پیشنهاد یا جریان تبدیل خود برای افزایش نرخ تبدیل هراسی ندارند. یا ممکن است از تاکتیک های افزایش تبدیل مانند صفحات فرود ویدیو استفاده کنند.
مشتریان تجارت الکترونیک ممکن است گزینه های زیادی برای تغییر پیشنهادات خود نداشته باشند و در نتیجه از متوسط نرخ تبدیل ضعیف تر در جستجو و نمایش رنج ببرند. برای راهاندازی، آنها اغلب دارای موجودیهای غولپیکر هستند، که از تنظیم دقیق نسخه تبلیغاتی در تمام کلمات کلیدی تجارت الکترونیک جلوگیری میکند .
در حالی که از بین بردن موانع خرید همیشه یک ابزار CRO(Contract Research Organization) مهم برای کمک به مشتریان تجارت الکترونیک خواهد بود، تبلیغکنندگان Google Ads باید روی بهبود عملکرد کلمات کلیدی خود با هدف تجاری بالا تمرکز کنند تا بیشترین بازده را از کمپینهای جستجوی خود به دست آورند.
میانگین نرخ تبدیل در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 3.75٪ برای جستجو و 0.77٪ برای نمایش است.
از آخرین باری که نویسنده این داده ها را جمع آوری کرده بود ، نرخ تبدیل جستجو اندکی افزایش یافته است، اما نرخ تبدیل صفحه نمایش اندکی کاهش یافته است، شاید نشانه ای از این باشد که تبلیغ کنندگان صفحه نمایش باید توجه بیشتری به مکان ها و بهینه سازی مخاطبان داشته باشند.
میانگین نرخ تبدیل (CVR)
| صنعت | میانگین CVR (جستجو) | میانگین CVR (GDN) |
|---|---|---|
| دفاع | 1.96٪ | 1.00٪ |
| خودکار | 6.03٪ | 1.19٪ |
| B2B | 3.04٪ | 0.80٪ |
| خدمات مصرفی | 6.64٪ | 0.98٪ |
| دوستیابی و شخصی | 9.64٪ | 3.34٪ |
| تجارت الکترونیک | 2.81٪ | 0.59٪ |
| تحصیلات | 3.39٪ | 0.50٪ |
| خدمات استخدامی | 5.13٪ | 1.57٪ |
| امور مالی و بیمه | 5.10٪ | 1.19٪ |
| بهداشت و پزشکی | 3.36٪ | 0.82٪ |
| کالاهای خانگی | 2.70٪ | 0.43٪ |
| خدمات صنعتی | 3.37٪ | 0.94٪ |
| مجاز | 6.98٪ | 1.84٪ |
| مشاور املاک | 2.47٪ | 0.80٪ |
| فن آوری | 2.92٪ | 0.86٪ |
| مسافرت و پذیرایی | 3.55٪ | 0.51٪ |
میانگین هزینه هر اقدام در تبلیغات گوگل بر اساس صنعت

CPA در چند سال گذشته کمی تغییر کرده است. کمترین هزینه برای هر اقدام در صنایع در حال حاضر خودروها هستند که فقط 33 دلار در هر اقدام به فروش می رسند. از سوی دیگر، شرکتهای B2B، املاک و مستغلات و فناوری با میانگین هزینههای هر اقدام بیش از 100 دلار روبرو هستند.
ما عموماً انتظار داریم که هزینه های تبلیغات در طول زمان افزایش یابد، اما میانگین CPA در شبکه جستجو در واقع در حال حاضر کمتر از چند سال پیش است. با این حال، CPA های نمایش کمی بالا رفته اند.
میانگین CPA در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 48.96 دلار برای جستجو و 75.51 دلار برای نمایش است.
میانگین هزینه هر اقدام (CPA)
| صنعت | میانگین CPA (جستجو) | میانگین CPA (GDN) |
|---|---|---|
| دفاع | 96.55 دلار | 70.69 دلار |
| خودکار | 33.52 دلار | 23.68 دلار |
| B2B | 116.13 دلار | 130.36 دلار |
| خدمات مصرفی | 90.70 دلار | 60.48 دلار |
| دوستیابی و شخصی | 76.76 دلار | 60.23 دلار |
| تجارت الکترونیک | 45.27 دلار | 65.80 دلار |
| تحصیلات | 72.70 دلار | 143.36 دلار |
| خدمات استخدامی | 48.04 دلار | 59.47 دلار |
| امور مالی و بیمه | 81.93 دلار | 56.76 دلار |
| بهداشت و پزشکی | 78.09 دلار | 72.58 دلار |
| کالاهای خانگی | 87.13 دلار | 116.17 دلار |
| خدمات صنعتی | 79.28 دلار | 51.58 دلار |
| مجاز | 86.02 دلار | 39.52 دلار |
| مشاور املاک | 116.61 دلار | 74.79 دلار |
| فن آوری | 133.52 دلار | 103.60 دلار |
| مسافرت و پذیرایی | 44.73 دلار | 99.13 دلار |
همه ی اینها چه معنایی میدهد؟
اگر خود را در انتهای پایین این اعداد می بینید، به این معنی است که فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد! سعی کنید Grader Google Ads خود را با استفاده از اپها و وبسایتهای موجود (حتی رایگان) مشخص کنید کنید تا دقیقاً تشخیص دهید که کمپینهای شما در مقایسه با همتایان در صنعت شما کجا شکست میخورند. اگر در حال رسیدن به این معیارها هستید - متوقف نشوید و به میانگین هم بسنده کنید! با نوشتن بهترین نسخه تبلیغاتی و ایجاد تک شاخهای صفحه فرود که بهتر از هر کس دیگری تبدیل می شوند، همیشه سعی کنید یک تکشاخ باشید !
منبع: wordstream.com
برگردان شده توسط پشتیبانی در تاریخ: 05/12/1402
