- چگونه گوشی اسمارت خود را به یک وب کم، تبدیل کنید
- لزوم تغییر پسورد در تعدادی از سایتهای مشهور
- اکثر بازاریابان فقط از 42 درصد از قابلیت های فناوری استفاده می کنند
- نقش بخش بندی بازار در crm
- چند کلید ساده اما کاربردی در اینترنت
- پس از مرگ چه اتفاقی برای اکانت شما در شبکههای اجتماعی خواهد افتاد؟
- ۷ دلیل برای آنکه بدانید یک لپتاپ از تبلت بهتر است
- چهار چوب طراحی سایت
- از این اشتباهات در زمان کار با کامپیوتر بپرهیزید!
- تاثیر کوتاه کننده لینک گوگل روی سئو و جستجوی سایت
ماهیت و ارزش چیزی که مشتری خریداری میکند
مشتری ها در واقع خدمات یا محصول ها را نمیخرند آنها در هنگام خرید کردن از پیشنهادی که سازمان ها ارائه میدهند انتظار منفعت و ارزش دارند این نکته تنها یک مفهوم نیست بلکه دلیل و تفاوتی است که باعث سر پا نگه داشتن و دوام یک اقتصاد میشود بسیاری از سازمان ها دیدگاه بسیار محدودی دارند و کسب و کارشان را کامل بر اساس محصول یا خدمات سنتی بنا کرده اند در نتیجه این کار رقبا از طریق شکل بازار جذب مشتری کرده و قابلیت نگهداری مشتری را پیدا میکنند
ماهیت و ارزش چیزی که مشتری خریداری میکند
مشتری ها در واقع خدمات یا محصول ها را نمیخرند آنها در هنگام خرید کردن از پیشنهادی که سازمان ها ارائه میدهند انتظار منفعت و ارزش دارند این نکته تنها یک مفهوم نیست بلکه دلیل و تفاوتی است که باعث سر پا نگه داشتن و دوام یک اقتصاد میشود بسیاری از سازمان ها دیدگاه بسیار محدودی دارند و کسب و کارشان را کامل بر اساس محصول یا خدمات سنتی بنا کرده اند در نتیجه این کار رقبا از طریق شکل بازار جذب مشتری کرده و قابلیت نگهداری مشتری را پیدا میکنند
