- تبدیل گوشی شما به یک آزمایشگاه تحقیقاتی
- چند کلید ساده اما کاربردی در اینترنت
- معرفی اچ تی سی وان مینی - برادر کوچک پرچمدار اچ تی سی
- سایت خبری ویژه ناشنوایان
- ۷ دلیل برای آنکه بدانید یک لپتاپ از تبلت بهتر است
- این بدافزار اندرویدی خطرناک میتواند دادههای بانکی کاربران را به سرقت ببرد.
- ذخیره ی صدای پس زمینه یك سایت
- آگهی های استخدام نامتعارف
- ایجاد یک رابطه معنادار با مشتریان بسیار حیاتی است
- همه ی اطلاعات خود را از ذهن اینترنت پاک کنید
لیست 12 ویژگی برتر نرم افزار CRM
از آنجایی که مشتریان بیشتر به دنبال محصولات یا خدماتی می گردند که به راحتی نیازهای آنها را برآورده کنند، صاحبان مشاغل دریافتهاند که همافزایی و ارتباطات در داد و ستد را بر روی نرم افزارهای خود شخصی سازی کنند تا در صدر رقابت باقی بمانند. طبق مطالعه فورستر ریسرچ ، 72٪ از افراد به این نکته معتقدند که "زمان مهمترین کاری است که یک شرکت می تواند برای ارائه خدمات خوب به آنها انجام دهد." خوشبختانه، با وجود یک پایگاه مشتری عظیم، سازمانها میتوانند به لطف سیستمهای CRM ، برگههایی از تعامل با مشتری را حفظ کنند .
با گزینه های بسیار زیاد راه حلها در بازار CRM، فرآیند انتخاب راهحل مناسب برای مطابقت با نیازهای شرکت شما می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. بنابراین، اولین قدم شما باید بررسی و تجزیه و تحلیل ویژگی های اصلی CRM باشد. پس از دانستن قابلیتهای اصلی CRM، میتوانید به راحتی در اینترنت جستجو و پلتفرم مد نظر خود را پیدا کنید که بتواند نیازهای خاص کسب و کار را برآورده کند. اگرچه نرم افزارهای CRM داخلی معرفی شده خیلی کم یافت میشود و یا از بروز رسانی کمتری نسب به نمونه های خارجی برخوردارند اما شما شاید نتوانید با یک نرم افزار CRM به زبان انگلیسی کنار بیایید و معمولا برای این راه حل باید به دنبال نرم افزارهای CRM دارای خدمات پس از فروش باشید. بیایید ویژگیها و ابزارهای اصلی CRM را مرور کنیم تا به شما در سادهسازی این فرآیند رویایی کمک کنیم.
1_مدیریت تماس ها
2_مدیریت قیمت و سفارش
3_مدیریت فرصت
4_اتوماسیون فروش
5_پیش بینی فروش
6_مدیریت وظایف
7_ابزارهای تحلیلی
8_انتخابهای سفارشی سازی
9_مدیریت پرونده ها و اسناد
10_عملکرد یکپارچه سازی
11_واکنش گرا (ریسپانسیو-مطابقت با دستگاههای موبایل)
12_آموزش و یادگیری آسان
لیست 12 ویژگی برتر نرم افزار CRM
از آنجایی که مشتریان بیشتر به دنبال محصولات یا خدماتی می گردند که به راحتی نیازهای آنها را برآورده کنند، صاحبان مشاغل دریافتهاند که همافزایی و ارتباطات در داد و ستد را بر روی نرم افزارهای خود شخصی سازی کنند تا در صدر رقابت باقی بمانند. طبق مطالعه فورستر ریسرچ ، 72٪ از افراد به این نکته معتقدند که "زمان مهمترین کاری است که یک شرکت می تواند برای ارائه خدمات خوب به آنها انجام دهد." خوشبختانه، با وجود یک پایگاه مشتری عظیم، سازمانها میتوانند به لطف سیستمهای CRM ، برگههایی از تعامل با مشتری را حفظ کنند .
با گزینه های بسیار زیاد راه حلها در بازار CRM، فرآیند انتخاب راهحل مناسب برای مطابقت با نیازهای شرکت شما می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. بنابراین، اولین قدم شما باید بررسی و تجزیه و تحلیل ویژگی های اصلی CRM باشد. پس از دانستن قابلیتهای اصلی CRM، میتوانید به راحتی در اینترنت جستجو و پلتفرم مد نظر خود را پیدا کنید که بتواند نیازهای خاص کسب و کار را برآورده کند. اگرچه نرم افزارهای CRM داخلی معرفی شده خیلی کم یافت میشود و یا از بروز رسانی کمتری نسب به نمونه های خارجی برخوردارند اما شما شاید نتوانید با یک نرم افزار CRM به زبان انگلیسی کنار بیایید و معمولا برای این راه حل باید به دنبال نرم افزارهای CRM دارای خدمات پس از فروش باشید. بیایید ویژگیها و ابزارهای اصلی CRM را مرور کنیم تا به شما در سادهسازی این فرآیند رویایی کمک کنیم.
1_مدیریت تماس ها
2_مدیریت قیمت و سفارش
3_مدیریت فرصت
4_اتوماسیون فروش
5_پیش بینی فروش
6_مدیریت وظایف
7_ابزارهای تحلیلی
8_انتخابهای سفارشی سازی
9_مدیریت پرونده ها و اسناد
10_عملکرد یکپارچه سازی
11_واکنش گرا (ریسپانسیو-مطابقت با دستگاههای موبایل)
12_آموزش و یادگیری آسان
